helg med kompis

från igår till idag har jag och min kompis umgåtts och även mina barn och hennes dotter. jag var och hämtade min kompis och hennes dotter vid 08.30 igår morgon för då åkte vi till linköping till busfabriken. det är ett lekland som är roligt att vara på. vi lekte lite först och sen åt vi lunch där och sen lekte vi lite till. när vi åkte hem så somnade alla 3 barnen. när vi kom hem så tog vi det lugnt och sen åt vi middag och sen badade barnen. vid 19 la vi barnen och dem somnade rätt fort för dem var trötta fortfarande. när dem somnat så hade jag och min kompis spelkväll med olika spel och lite snacks.
 
 
 
 
 
 
 
 
vi åt lite popcorn och choklad. vi spelade yatzy och även ett dvd spel. spelet vem vill bli miljonär. 
 
för ett par veckor sen så lämnade jag in mitt cv till dem som har hemtjänsten här i gamleby. så i fredags så ringde dem och frågade om jag kunde komma på intervju. så imorgon måndag den 1 augusti kl 10 ska jag på intervju. jag hoppas på att jag kan få börja jobba på timmar.
 
//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0