Helg

Ja nu har det varit helg igen. Idag är det en seg måndag efter en helg med både utgång med mycket dans och även igår med zumba. Har ont i vaderna idag. Var ute och dansade till martinez på vallonen I överum i lördags kväll. Igår var vi även hos min bror och svägerska och firade min svägerskas födelsedag i efterskott. Vi fick tacos och lite senare efter det så fick vi glass med hemgjord hallonsås. Ställde mig på vågen på morgonen. Står nu på 88,7 kg. Har gått ner 23,8 kg och det är kvar 23,7 kg till min målvikt som är 65 kg. 

Jag och mina barn var hemma hela förra veckan förutom måndagen. Barnen var sjuka med förkylning hosta och hög feber. Nu räcker det med sjukdomar för i höstas var det mycket vabbdagar. 

//ha det gött

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Kan man få se en bild? Är imponerad av din viktnedgång

Svar: kolla inlägget jag nyss gjorde
Maria Davidsson

2016-02-20 @ 20:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0