helgens händelser

På lördagen fortsatte jag att städa hos mamma. jag dammade hela lägenheten och efter det var färdigt så moppade jag golvet. mamma strök julgardiner som jag hängde upp. idag sen så satte vi upp alla adventsstakar och alla julsakerna förutom granen som mamma ska ta i veckan någon gång.
 
I lördags kväll var jag på dans på arenan vid lysingsbadet i västervik. klubben som jag går hos och lär mig buggar hade 25 års jubileum så det var middag och sen var det dans till casanovas. jag hade det väldig trevligt och roligt. min kompis var med så vi hade det tillsammans. jag dansade väldigt mycket. dansade mer än satt stilla.
 
//ha det gött

Kommentarer
Postat av: Lisa

Låter som att du har haft en trevlig helg :) träffade du någon fin kille på dansen?

Svar:
Maria Davidsson

2015-11-25 @ 04:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0