dagens händelser

idag ska jag på ett möte med en läkare inför magoperationen. när jag ändå är i stan så ska jag till dollarstore och handla lite saker. jag ska även träffa chefen på blomsterlandet och prata med henne inför praktik som vi ska ha till våren inom utbildningen jag går på nu.
 
jag längtar till min operation. vill att den ska vara nu. jag har lyckats att gå ner 5 kg redan med bara flytet, alltså shaksen. har hållt på med shaksen sen förra måndagen. Jag hoppas att jag inte går ner för fort för vill att huden ska hinna med för vill slippa en bukplastikoperation.
 
//ha det gött

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad spännande! Hoppas det går bra :)

2015-11-17 @ 22:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0