en dag på stan

Då har jag varit på stan idag. Först var jag och lämnade in syskonvagnen på busfrö nytt och bytt. Jag lämnade in den för har skaffat en annan bättre syskonvagn. Efter det så var jag på ett möte på af. Sen var jag hos en kompis och pratade tjejsnack med henne.

I lördags var jag på dans och jag träffade en kille där. Det var han som tog initiativet och min vän som jag har hon känner han sen innan och hon tycker att han är en fin och bra kille. Vi dansade mycket och hånglade en del när vi dansade tryckare. Han hade spanat in mig i somras redan när han såg mig på konserten med brolle. Kommer satsa på det bror på hur det urartar sig framåt här nu.

//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0