sjukling

Ja igår på morgonen ringde jag till vårdcentralen och fick en tid hos läkare vid 13.45 åt min melvin. Alltså igår. Han är väldigt hostig och rosslig i halsen. Jag gick med han till dagis igår morse för han hade ingen feber på morgonen. Men dagis ringde till mig sen så fick hämta han tidigare än vad jag skulle gjort. Skulle hämtat han vid 13 från början. Han var inte sitt vanliga jag sa dem på dagis. Slö och inte aktiv. Han sov när jag kom till dagis. På vårdcentralen fick han inhalera så vi var där i 2 timmar. Han fick en hostmedicin utskriven till sig. Jag skulle även som vanligt ge han hans vanliga medicin som han har för sin förkylningsastma. Dem sa på vårdcentralen att det är falsk krupp. Både igår och idag har han mest sovit. Han har även hög feber som han hade börjat få mitt på dagen igår. Han har 40,5 i feber nu. Så vi är hemma resten av veckan och kurerar han så han blir bättre tills på söndag då vi ska ha melvins lillebrors 1 års kalas. 

// ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0