älskade barn

Ja snart kan jag bli av med mina barn. Men förhoppningsvis blir jag inte det. Socialen vill ju att jag ska in på utredningshem men det godkänner inte jag. Så dem säger att det kan bli lvu. Men jag godkänner andra insatser som föräldrarstödjare igen och då säger min advokat att det försvårar ett lvu. Jag godkänner inte utredningshem för att jag skulle otrivas så jättemycket och då kan jag inte ta hand om barnen pga det. Jag tar hand om mina barn bra. Jag kan heller inte sommarjobba om jag skulle få ett jobb. Jag blir en bättre mamma om jag får komma ut på jobb och få riktig lön så jag slipper grubbla över pengar. utredningen om detta blir färdig denna vecka eller nästa vecka. 

Snart blir det rättegång för mig igen. Det blir för dem smsen min äldsta sons pappa skrev till mig 2013 i december plus det han skrev till mig på kik. Jag fick papper på det igår ochvdet stog olaga hot och åtal väcks. Undrar hur länge det tar innan man får ett datum för det. 

// ha det gött

Kommentarer
Postat av: Linn

Vad har sociale för förklaring till att de vill omhänderta dina barn? :/

2015-03-22 @ 02:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0