duktig dag

Ja då har man varit duktig idag. På morgonen strök jag två maskiner tvätt som jag tvättade igår som hängde på tork under natten. Sen gick jag med barnen till dagis. När jag kom hem så gjorde jag färdig maten till middagen på kvällen. Vid 11 gick jag till tvättstugan och satte igång lite sängkläder som kuddar. Medans det gick så dammsög jag och även moppade golvet. Det gjorde jag mellan gångerna man gick till tvättstugan. När allt var färdigt i tvättstugan så bäddade jag rent i sängarna. 

Under dagen mailade jag min handläggare på af och frågade om hon visste om jag kommit in på den utbildningen som hon föreslog att jag kunde gå. Det var en bra utbildning som hon föreslog. Hon skrev att jag hade kommit in så från och med den 18 maj så ska jag på den. Så från den dagen så behöver jag inte gå hemma längre. På den utbildningen är det även praktik så då får man in en fot så kanske man kan få jobb efter utbildningen. 

//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0