Linköping

ja nu på torsdag så ska jag till Linköpings sjukhus med wille. hans urinmyning är längre ner på snoppen och inte på ollonet som det ska vara. så dem ska undersöka och se vad dem ska göra. men det är inte willes pappa fredrik som kör oss utan willes farmor. Willes pappa vill inte följa med. men jag är glad att willes farmor tar en semesterdag och följer med för då slipper jag ta tåg och stadsbuss. imorgon söndag så ska vi till v-vik alltså västervik som det betyder. vi ska handla mat och det jag ska ha till doptårtorna. ja för nästa söndag den 8 juni ska vi ha willes dop. fredrik och jag är inte ihop längre och det är skönt för orkar verkligen inte med han längre.

//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0