förlossningen och BB

ja i fredags så kände jag på morgonen när jag skulle böja mig ner för att plocka upp en leksak att vattnet gick. då var det bara att åka in till förlossningen. jag hade inga värkar. när jag var inne på förlossningen så tog dem ctgkurva och blodtryck på mig. men hade ju inga värkar så dem skickade ut mig på stan att promenera för att se om värkarna skulle komma igång. när jag kom upp på förlossningen igen så kom värkarna igång. så var det bara att ringa han som är pappa. han hann komma i tid. värkarna kom igång vid ca 16 men bäbis kom inte ut förrän 01:59 på natten sen till lördag. så han har födelsedag 1 mars. jag klämde ut han med normal födsel. han vägde 3600 gram och var 48 cm lång. nu är det måndag och kanske får komma hem idag.






//ha det gött

Kommentarer
Postat av: Ada

Grattis till bebisen :)

2014-03-05 @ 16:47:36
Postat av: mattias Andersson

Vilken söt unge Great work

2014-03-07 @ 13:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0