Tillbaka

Ja nu är jag tillbaka igen efter att inte skrivit något blogginlägg på det nya året. jag skrev ju ett på nyårsafton men det var innan 24. så nu skriver jag ett inlägg. ja det som hänt är inte så mycket men än har det inte kommit någon bäbis än. jag är ju beräknad imorgon den 27 februari. igår när jag var hos barnmoskarn sa hon att barnet hade sjunkit ner mer så nu dröjer det nog inte så länge. 
 
 
Det som också har hänt är att jag fick ett samtal från min advokat när det gäller vårdnaden om melvin. fick samtalet den 11 feb och då sa advokaten att han hade fått samtal från ett ombud till anders så han har skaffat det. hans ombud sa att anders gick med på att skriva över vårdnaden på bara mig men han krävde umgänge 3 timmar en dag varannan vecka. då sa jag till min advokat att det gick jag med på. så min advokat har pratat med familjerätten här i västerviks kommun om det med umgänget. så vi får se hur det blir.
Det har även varit mycket os nu och den sista sträckan som charlotte kalla gjorde i damernas stafett i längdskidorna. jag grät när hon kom i mål och hade tagit guld.
 
 
här är min fina melvin. Han har nyss haft lite maginfluensa men nu är han bra och ska till dagis imorgon.
 
 
härom dagen köpte jag lite kläder till den nya lille killen som det är i magen.
 
 
nu får det vara för nu men återkommer när jag har fött.
 
//ha det gött
 

Kommentarer
Postat av: Ada

Lycka till och välkommen åter med ny bebis

2014-02-27 @ 21:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0