Lördag

Ja igår lördag så var vi ute på stan en stund. Först mötte vi upp min älsklings mamma och bror på dressman för hans mamma skulle köpa ett par snygg byxor till älskling som han ska ha på sig på sin brors bröllop. Älsklings bror köpte sin kostym som han ska ha på bröllopet. På deras bröllop ska jag ha min balklänning som jag hade på min bal för jag ska vara brudtärna. Min balkänning ser ut så här: Jag vet att det är en dålig bild men det är en bild tagen på ett kort.
 
 
Efter vi hade gjort det så lämnade jag in Melvins tenntavla som han fick av mormor när han fyllde 1 år. Jag lämnade in den för att få uppgifterna som ska stå skrivet inristat. När vi hade gjort det så åkte vi till temalekparken en liten stund. 
 
 
 
 
 
 
När vi hade varit vid lekparken så åkte vi och handla lite på maxi sen hem med varorna och sen till älsklings andra bror Tobias för han fyllde 38 år igår. Hos honom var vi väldigt länge för vi grillade med dem igår kväll med och kollade på sveriges semifinal i hockey vm där med och även eurovision song contest med. En gång under kvällen fick jag låna Tobias sons ipad och logga in på en fb och kolla om mitt störda ex hade skrivit mer på hans fb och det hade han. Han har skrivit många hot om att han ska döda mig och fredrik eller att en ska göra det åt han. så dem hoten har jag kopierat in i ett word dokument och mailat till min advokat och en polis som jag har kontakt med som jobbar på polisen i västervik.
 
//ha det gött

Kommentarer
Postat av: valentina

Verkar vara helt underbart tid du har med din älskling! Jag gläds för din skull.
Jag övar redan inför mitt hedersuppdrag ;)

Bra av dig att kopiera allt han skrivier på sin facebook till ett vanligt worddokument! Att han inte förstår att det han skriver på sin status skadar bara honom själv.

KRAM

2013-06-05 @ 10:13:43
URL: http://valentinabara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0