Påskafton

Jaha då var det påskafton idag. Min mamma är här för hon kom i torsdags och ska vara här tills på måndag. Idag har mina 2 bröder varit här och ätit påskmat och hälsat på lite och sett hur vi bor här nu i Oskarshamn. Både min mamma och bröder tycker att jag och min älskling bor i en fin och trevlig lägenhet nu. Jo det tycker vi med eftersom den ligger på en bra ställe och har 2 uteplatser för vi har den på bottenplan. 
Men i början av denna veckan alltså i måndags tills i tisdags så var jag på barnavdelningen igen med Melvin för han åt inte och han var allmänt slö och trött och för att han inte åt så hade han gått ner i vikt. dem tog blodprover men dem hittade inget för proverna var bra så det var väl lite efter att Melvin hade kräkts förra veckan. Det kan även varit lite kvar efter R/S viruset han hade i februari men nu är han piggare och äter igen.
Idag är det bara 2 veckor tills vi ska ha kalas för Melvin även att det är 2 veckor på måndag tills han fyller. När vi ska ha kalas så kommer mina 2 bröder igen och även pappa och hans sambo Gunilla. Mamma kommer även hon men bara över dan då och då kommer en av mina vänner tillsammans med mamma. 
Efter vi har haft kalaset så torsdagen den 18 april så ska vi till bvc på 1 års kontroll med vikt och längd koll igen plus lite annat som det brukar vara vid 1 års kontroll.
Dagen efter det så ska Melvin, jag och älskling ner till Kalmar för muntlig förberedelse för min ensam vårdnads ansökan. Vi ska till tingsrätten i Kalmar och så ska vi möta upp min advokat där. Min pappa och hans sambo Gunilla kommer nog dit och hjälper att ta hand om Melvin då och är där som stöd. Får hoppas att det går bra när vi är där.
 
// ha det gött
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0