midsommar

Ja i fredags var det midsommarafton. Jag och min familj var med kompisar som bor på samma område som oss. Inför (festen) så bakade jag en tårta och en cheesecake. Vi som var på festen hade köpt lite grillkött var men sen när vi hade grillat det så tog vi vad vi ville ha. Jag hade med färsk potatis spett med potatis som var förkokade och sen hade vi dem på grillen. Kompisen Rebecka hade gjort en sallad med olika saker i. Sen hade vi olika såser och potatissallad med och majs och grillspett med champinjoner.
 
 
Det här är tårtan med bananer och ananas i och jordgubbssylt och vaniljkräm.
 
 
Det här är cheesecaken med jordgubbsmousse och vit chokladmousse.
 
 
 
 
 
 
midsommarafton var väldigt trevlig med kompisar. Men vi allla blev mycket myggbitna för detta året är det väldigt mycket mygg. Mycket trevligare än midsommrarna jag hade med exet för har fler kompisar nu än vad jag har haft innan. Jag hatar exet för det han har gjort emot mig. Han kan definitivt glömma att få tillbaka mig och Melvin.
 
 
Så här ser Melvin ut efter alla myggbett men som tur fattar inte han vad det är så han kliar inte på dem så han blir inte sönder kliad. Det är nästan så att jag vill klia åt honom men det gör jag inte.
 
//ha det gött

Kommentarer
Postat av: E

Duktig du är på att baka! Kan tipsa om myggmedel på ÖB som är till barn och dom med känslig hud, funkar hyfsat. Heter Autan. ja Anders verkar inte riktigt frisk nu när jag själv ser hur han beter sig.

2013-06-26 @ 17:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0