Så ensamt

Ja idag har jag åkt hem från min älskling men det är så ensamt. Denna vecka ska jag på nytt bvc besök med Melvin och få ny vikt och längd. Sen får jag se hur det blir med besök på cellprovskontroll. Kanske ska avboka det eller boka det till ett annat ställe. Ska även ringa till Byggebo och höra med dem om dem har stora förråd att ha möbler i så jag kan hämta min möbler i Totebo. För jag vill hämta dem så inte mitt ex gör mer saker med dem och allt mitt porslin och så. Om dem har det så kan jag ha möblerna i det så länge tills vi får en annan lägenhet för då flyttar jag in hos min älskling i den 2:an han bor nu. Jag älskar min älskling så mycket. 2014 blir det bröllop för så mycket älskar jag honom och har alltid velat ha ett drömbröllop. Ett drömbröllop där alla man älskar är med som familj, släkt och vänner. Så i januari, februari 2014 någon gång ska vi börja planera. På fredag igen förhoppningsvis ska jag åka ner till min älskling igen.
 
//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0