Lägenhet

Sen förra gången jag skrev ett blogginlägg så har vi fått reda på att vi har fått en lägenhet och det är en trea på 82 kvadrat meter. Det är på botten plan så det är uteplats på båda sidorna. Så till sommaren blir det att grilla mycket. Äntligen har man en lägenhet på bottenplan. Lägenheten var väldigt fin. I lördags så var jag, älsklingen och hans bror i Totebo och hämtade mina sajker och möbler. Det är 2 förråd till lägenheten och hon som bor i lägenheten nu kunde städa ur det ena förrådet så vi kunde sätta mina saker i det förrådet. Så nu är jag hos mamma just nu för imorgon ska dem från familjestöd komma en sista gång innan jag flyttar ner till Oskarshamn. Imorgon ska vi även sista gången till bvc här i Gamleby men sen blir det ju i Oskarshamn. Nu längtar jag till den 1 mars så vi kan flytta in i den nya lägenheten och inreda och göra fint. I den senaste veckan här med så har jag fått papper från familjerätten om vad dem har skrivit och vad dem skulle skicka ner till tingsrätten i Kalmar. Idag fick jag ett samtal från min advokat att även han hade fått papper från familjerätten med. När han ringde idag så undrade han om det var något jag undrade om men det var det inte. Jag sa bara att det var mer saker på polisregistret på Anders än Anders hade sagt till mig.
 
//Ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0