Kalas

Ja nu har det inte hänt så mycket på ett tag. Men i onsdags så bakade jag tre sorters kakor och det var sockerkaka, nutellacookies och snurror. Jag bakade dessa kakor inför att vi skulle ha kalas för min fina underbara son Melvin för han fyller 1 år imorgon måndag. Vi hade kalas igår lördag. Inför kalaset så städade jag lite i torsdags med för det brukar man göra när man ska ha kalas.
 
 
 

 
På kalaset var vi både familj från min och min pojkväns sida. Melvin var på sitt glada humör på kalaset som han alltid brukar vara. Melvin fick en tenntavla och kläder ifrån mormor. På tenntavlan ska vi rista in vikt m.m sen när vi får pengar och även skriva ut en bild och sätta in i den.
 
 
 
Från mig, älsklingen (alltså pappa) och sin styvbror Neo fick han en minitv som spelar musik och som man får rulla lite bilder på.
 
 
Av sin morfar plus morfars sambo Gunilla och sin ena morbror fick han pengar och en bil. Pengarna satt morfar in på fondkontot som han startade till Melvins dop.
 
Från sin andra morbror får han senare. Från en syster till (pappa) fick han pengar. Från en bror till (pappa) och en flickvän till han så fick han kläder.
 
 
 
Från extra farmor fick Melvin pengar och en t-shirt som hon hade köpt på kanarieöarna när dem var där från påskafton i en vecka.
 
 
Melvin har även börjat krypa massor nu så nu kryper han efter mig i varje rum jag än går. Snart kan han även ställa sig upp men med hjälp så kan han stå upp mot möbler.
 
 
//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0