Bak

Hej ja nu har det bakats igen och denna gången har det bakats bröd. det första jag har bakat är farinbröd och det andra är tekakor. det gick bra att baka och denna gången när bröden låg och vbilade så paxade vår lilla skrållan bröden. det såg så roligt ut. på tal om vår katt skrållan så är hon så rolig för nu går hon och snor disktrasan rätt ofta så när jag ska ha den så har hon varit och haft ner den på golvet och då får jag koka upp den med tvättmedel och då blir den som ny. melvin mår bra och han växer och knakar som man säger. nu dreglar han väldigt mycket för det gör ju barn innan dem ska få sina tänder. idag har vi myst min lille Melvin och jag.
 


 
 


 
//ha det gött

Kommentarer
Postat av: mallanfrallan

Gud vilken sot liten kissemisse :) hur gammal e hon? Ja a sonen e sot med saklart :) //malin thomas

Svar: katten skrållan föddes den 21 maj. ja min melvin är underbar
Maria Davidsson

2012-09-17 @ 01:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0