Melvin är duktig

i tisdags var vi på bvc och vägde och mätte vår lille son.
han väger nu 3710 gram och är 52 cm lång så han är duktig
vår lille son. han växer och knakar som alla barn gör.
idag har vi varit och promenarat och varit och kollat på
badplatsen som finns här där vi bor. när vi var vid badplatsen
så var det några som var där och badade redan. redan så här tidigt
och bada, nej det är alldeles för tidigt. det tidigaste jag har badat
någon gång det är den näst sista maj alltså den 30maj och det var
2008 för då var det ju väldigt varmt 1,5 vecka i slutet av maj då.
då är Melvins dop bokat och det blir söndagen den 19 augusti.
den dagen ska vi ha det mysigt och trevligt. jag har bjudit in alla
mina fastrar och farbröder med barn alltså mina kusiner och morbror
och kusin. så det blir nog en del som kommer. min lille son ligger
och sover och då är han så söt.
//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0