Student

Ja i helgen var vi på öland och kalmar på min lillebrors student.
Vi åkte ner till en vi känner i rockneby som ligger lite norr om
kalmar i lördags. när vi hade ätit lunch hos honom så åkte vi in
till kalmar och gick på ikea. där köpte vi en badbalja ett tårt-
dekorationsset och påslakanset till spjälsängen plus madrass
skydd till spjälsängen. sen på söndagen umgicks vi med den
vi bodde hos på förmiddagen och sen på eftermiddagen så åkte
vi över till öland och visade min lille melvin för min farmor och
pappa plus storebror och faster. alla tyckte om melvin. på måndagen
gjorde vi oss ordning för student och plockade in i bilen för att åka
in till kalmar för att ta emot min lillebror uffe på larmtorget i kalmar.
det var fint när han kom ut. sen efter det så åkte vi över till öland
igen för student kalas och då träffade jag mer folk som jag inte träffat
på ett tag. efter studentkalaset så åkte vi hemåt mot gamleby för
att lämna mamma sen åkte vi hemmåt mot totebo. idag så har jag
varit på nu längd och vikt på min lille melvin. idag vägde han 4990g
så 10 gram från 5 kg och han var 55cm lång nu.
så här såg jag ut på uffes student.
så här såg uffes studentplakat ut.
uffe med blommor och studentsaker.
melvin på uffes student kalas
melvins nya påslakanset till sängen plus spjälsängsmobil
//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0