Vaccinering

idag har melvin fått sin andra spruta med vaccinering som han skulle haft för 2 veckor sedan egentligen. det var sprutan för pneumokocker som han fick idag. det blev även vanlig vikt och längd. på 2 veckor har han växt från 58 till 60,5 cm och i vikt har han gått upp från 6460 till 7075gram. så min lille son börjar bli "stor" nu så han är duktig. 
 
 
Vi var även uppe på blodcentralen för vi hade tänkt att bli blodgivare idag och göra en god gärning. Jag får vänta att bli blodgivare till januari för man måste vänta 9 månader efter en graviditet att bli blodgivare. min älskling anders gjorde det men innan man kan bli blodgivare så måste dem ta blodprover så dem kan se att det inget fel med blodet och så man inte har någon sjukdom man inte vet om. så min älskling tog dem prover på idag. efter det får han vänta 2-3 månader för att veta om han får bli blodgivare. för det är ju semestertider nu så det tar lite längre tid. imorgon ska vi åka in till västervik och handla mat.
 
//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0