nyår

hej nu är det nytt år och jag hoppas att detta året blir mycket bättre än det
föregångna. detta är den hundvalp som vi är hundvakter åt ibland. en
blandningsras mellan jämthund och siberian husky. 20% jämthund och
80% siberian husky. valpen blev 3 månader dagen före julafton och heter
scobbi.





här är en bild med mig och älskling sen julafton. jag har en tomteluva på mig.



nyårsafton var jag och min älskling ensamma och det var skönt för det kan vara
skönt att bara var oss två ibland med. vi hade det mysigt och god mat. det vi
hade var en toast skagen till förrätt och till huvudrätt var fläskfilé i ost och senapssås.
till efterrätt hade vi vaniljpannacotta med exotiska frukter på. allt blev gott. sen vid 24
var vi ute och sköt raketer och en bombtårta.







//ha det gött och god fortsättning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0