Norrköping

Ja i torsdags var vi i Norrköping och kollade på augusti festen. Vi åkte hemifrån vid 07.15 och var uppe i Norrköping runt 10.00. Först kollade vi på rixfm festivalen som var där i stan. Upplevelsebyn öppnade vid 13.00 då gick vi i upplevelse först och kollade och gjorde lite tävlingar. det var även autografsigneringar av artister och då stod jag i kön för att få autografer. efter det så gjorde vi lite annat. Det fanns även ett tivoli där och när vi gick där så spelade jag en gång på ett chokladhjul och jag vann storvinst. Jag spelade en gång på nummer 15 som är Melvins födelsedag och som sagt jag vann. Vi var även på ett tv-spels område och spelade lite tv-spel. Sen på kvällen vid 22.00 var det fyrverkeri ihop med musik och då var det tema James Bond. Det var bra fyrverkerier. Vi kom iväg hemåt vid 23.30 och var hemma strax innan 02.00.
 
 
 
 
 
 
 
Vi var även i Norrköping i fredags och vi var hemma strax innan 02.00 frå Norrköping på torsdagen och sen upp igen vid 06.30 för att åka till Norrköping igen på fredagen. På fredagen gick vi på marknad och lite mer tv-spelande på tv-spelsområdet och även på fredagen fyrverkerier. denna dag var det Abba som tema. På marknaden köpte vi ca 1½ liter blåbär som jag skulle ha till doptårtorna. 1½ liter för 30kr tyckte jag var billigt och samtidigt fick vi lite kantareller på köpet för det ståndet hade blåbär och kantareller. Vi kom även hem denna natten vid 02.00.
 
//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0