flyttat/väntar barn

hej igen nu skriver jag igen och kommer göra länge nu.
jag kommer göra det för jag har mycket att skriva om nu
för jag väntar barn nu. Jag är så lycklig för det och som jag
hade skrivit i förra inlägget så har jag och killen inte flyttat till
Kalmar utan vi bor nu i Gamleby lite norr om Västervik.
vi bor hos min mamma men vi söker egen lägenhet.
jag ska försöka skriva flera gånger i veckan men i alla fall
en gång i veckan kommer jag skriva. jo jag är gravid men det är precis i början.
jag är i vecka 9-10 någonstans. den 4 okt ska jag på inskrivning hos barnmoskarn.
jag har ont i magen nu som lite mensvärk men ingen blod. det kan vara så
när livmodern växer har jag fått veta. jag tycker detta är väldigt spännande med
att vänta barn och roligt för jag har längtat efter att får barn.
alla runt omkring oss tycker det är roligt att vi väntar barn.
vi har inga jobb än men vi söker så in i norden för jag har bestämt mig
att jag ska ha jobb och jobba så länge jag kan fram tills det är dags
men i alla fall så länge det går.
//ha det gött

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2012-01-12 @ 23:42:23
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0