Flytt

Hej vänner!
Nu ska min kille och jag flytta till kalmar så vi behöver en lägenhet
nu väldigt fort för ev. har jag ett jobb på g på kalmar camping där vid rafshagen
nära Läckeby. Är det någon från Kalmar som läser min blogg som kanske vet
någon som ska hyra ut något. Jag kollar på blocket.se, på kalmartorget.se,
jag har skrivit in mig på mörbylånga-bostäder, cafastigheter, kalmarhem me hittar ingen
lägenhet. har gjort intresseanmälan på ett par få men dem var inte inflyttning förrän
1 augusti och jag behöver en rätt fort här nu för jobbet som jag kanske kan få.
Det är jag min kille och 3 katter och en hund som ska flytta.
vi söker en 2:a eller 3:a med högst månadshyra på 6000kr och helst på nedre
plan men andra våningen går med men inte högre upp. balkong eller uteplats ska det vara.
i Kalmar, Färjestaden eller Nybro söker vi. snälla ni som läser detta som
är från kalmar och vet något kan ni höra av er. skriv här på denna mail.
[email protected]
//snälla ni

Kommentarer
Postat av: Anonym

har ni hittat nån lägenhet? dålig med inlägg nu :(

2011-07-14 @ 18:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0