julbilder

här kommer lite julbilder från vad jag och min älskling har hemma.
den första bilden är våran gran och andra bilden är lite närmare på
granen där ni ser vad vi har i granen. tredje bilden är 2 tomtar på som
är i fönstret. den lilla som sitter har jag gjort när jag var liten och gick
hos dagmamma. det är ris i den. den stora som står upp fick jag av min
granne när jag bodde på öland. grannen är sonja thurborg som är keramiker.
alla tomtar och även änglar har alla ett uttryck. ingen har samma uttryck.
den fjärde bilden har även den 2 tomtar. dessa 2 tomtar vann jag på loftahammars
julmarknad i bygdegården där. julmarkaden 2009 tror jag det var.









det var tanken att jag skulle till barnmoskaren igår men när jag var på väg till
västervik med bussen så ringde dem och sa att den som jag går hos fick lov att
åka hem för vård av sjukt barn så ska in den 4 januari istället. hoppas det inte
blir likadant då.

//ha det gött

Kommentarer
Postat av: Valentina

Hej! Vilken fin gran som är smyckad. Inte för mycet eller för lite tjafs utan precis lagom. På min har jag mestadels kulor i olika färger samt hemmagjorde julgrans pynt som sonen min gjort under dagistiden samt nu skoltiden. Fin och personlig. Hojta till nr du är i viken. Våre kul att ses .. KRAM och en GOD JUL

2011-12-22 @ 13:22:53
URL: http://valentinabara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0