julbak

igår den 17 dec gjorde jag lite julbak och lite julmat så är det bara
att värma det sen på julafton. det jag gjorde var risbräck, ischoklad,
lingonkola och små julkroppkakor. lingonkola blev lite mörk men den
blev god iaalefall. dem små kroppkakorna blev fula men även dem
blev goda. dem ska bara stekas sen på julafton. sen igår med så fick
jag en stöt när jag skulle byta glödlampa i fläkten för själva lampan
lossnade från sockeln och när jag skulle försöka skruva ur sockeln
så fick jag ström i mig. det gjorde ont. bara det inte är farligt för fostret.
annars är det bra både med mig och fostret. här kommer lite bilder
på det jag gjorde. sen idag ska jag göra vörtbröd om det kan bli
bättre vatten för när vi vaknade idag så gick det inte att spola något
vatten alls i lägenheten. det gick inte att spola i köket och inte i
handfatet i badrummet och inte spola i toaletten heller. vi fick höra
att det var hela orten vi bor på som inte hade vatten. men nu finns
det vatten men det är skitit så vi måste ha vattnet på för att spola ur
röören.









//ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0