skördefest

Här kommer lite bilder och videor från skördefest resan som jag lovade i det jag skrev.
här kommer lite bilder från i fredags när jag och min älskling var på kullturnatt.
dessa sjöng och spelade vid invigningen av nya torget framför biblioteket.

denna fontän är på torget utanför biblioteket. den föreställer näcken.
här kommer lite bilder från lördagens ställen som vi var på. här är en snygg bils inredning.
här är en snygg lastbils målningar/lackering. lastbilen är skitsnygg.
här är vi på ett ställe där dem hade utställning på traktorer och lite andra saker plus
att det var lite andar förbund som informerade om olika saker.
här är min snygga underbara älskling när vi väntar på att drängarna ska börja spela.
här kommer lite bilder på drängarna.
här kommer lite bilder från söndagens ställen vi var på. vi var på ett ställe där det var tornerspel
och sen så testade jag att skjuta lerduvor och jag träffade 3 av 8 så det var inte så bra.
här har ni då lite bilder från våran skördefest resa. jag lovade lite videor
med men det går inte att ladda upp dem så det får räcka med bilderna.
//god kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0