hej

nu skriver jag lite igen.
denna dag är jag trött efter en helg där man har åkt runt
med bilen på en skördefest och stannat och kollat på olika ställen.
det var en trevlig helg men jag är väldigt trött efter den.
först i fredags kväll så var jag och min älskling ute på stan på kulturnatt
med ljusshow. det var väldigt mysigt att gå och kolla på marshallerna och
sen höra på underhållningen som var några lokala musiker.
jag och min älskling myste väldigt mycket med varandra när vi var ute.
igår när vi var på sista stället så fick vi lyssna och se Drängarna gratis och som
alltid så var dem väldigt bra. idag var vi på ett ställe men vi var där rätt länge
för det var tornerspel där som vi såg på och det var kul. jag köpte lite grönsaker
idag när vi var där.
det ska öppna en hamburgerrestaurang i kalmar som heter max. sök dit! är du intresserad av kläder och mode? i så fall kan du ju gå in i butikerna i kalmar och lämna ditt cv och se om de behöver någon.
du som skrev detta som kommentar: var har du hört att det ska öppna max i
kalmar? jag var inne på max hemsida men det stod ingenting om att det skulle öppna det.
men du kanske har rätt: jag vet inte!!
så några av er vill att jag ska skriva mer om mitt och min älsklings förhållande!!!
ja vi träffades via nätet via en dejtingsida som heter love.se .
min älskling skrev till mig först och jag svarade på det och till slut när vi hade
pratat och chattat ett tag så bjöd jag ner honom till mig i Gamleby norr om västervik.
jag blev förälskad i honom innan vi träffades och han var precis så underbar som jag hade trott.
när vi träffades sen så kunde jag inte vara utan honom och det har ju lett till att vi
är ihop fortfarande. jag älskar honom väldigt mycket så han är den rätte för mig!!!
han är så underbar för att han inte går efter utseendet utan insidan mest men lite utsidan.
men han tycker jag är fin och blir finare nu när jag håller på att gå ner i vikt.
när han skulle åka hem ifrån mig så var jag så fast i honom att jag åkte med honom
hit upp till säffle och sen har jag bott här uppe. men nu ska vi flytta ner till öland där
jag är ifrån från början. det var tänkt att vi skulle flytta ner den 1 november men dem ringde ifrån
bostadsförmedlingen att vi kan flytta in redan den 1 oktober så det ska vi göra. inte riktigt då
men den 5 oktober. det ska bli skönt att flytta ner när jag är så trött på af här i säffle. min älskling är också trött på af och hela säffle efter det han har varit med om. han har fått sin cykel snodd men får inte ta tillbaka den för polisen. det tycker jag är så dumt när det är hans cykel!!!!! min älskling tycker det ska bli så skönt
att flytta. han ska på en intervju den 23 september så vi hoppas på att han får jobbet. jag har ansökningar ute men det är ingen som har hört av sig än.
skriver lite till imorgon och då kommer det bilder från våran skördefest resa
//kram gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0