sönadag

Hej på er! nu var det länge sedan jag skrev här men jag får ta och skärpa mig med att
skriva. det har inte hänt så mycket sen förra gången. vi hade det väldigt trevligt på öland vid
midsommar. när vi var nere på öland var vi även på ölands djur och nöjespark och det var väldigt
trevligt för både mig och min pojkvän. han tyckte om öland så mycket utav det han hann såg så nu försöker
vi hitta jobb nere på öland eller i kalmar. På midsommarafton hade vi en väldigt fin solnedgång och månen var väldigt fin.
vi har pratat om att förlova oss men vi vill få jobb först så vi kan betala
ringarna med en gång. så vi har tänkt att vi vill ha ett speciellt datum och då tänkte vi på 10-10-10 alltså den
10 oktober 2010 nu i år i oktober. vi försöker sen ett tag att jag ska bli gravid för både jag och min älsklin vill ha barn. igår lördag den 24 juli var jag och min pojkvän och så status quo live för dem var här i säffle. dem var väldigt bra och vi hade mysigt under konserten. jag stod framför min älskling med ryggen emot han och han stod och höll om mig och vi kysstes ibland samtidigt som vi lyssnade och såg på status quo. jag vände huvudet om ibland när vi kysstes
just nu har jag inget att göra om dagarna för avslutade min praktik för jag fick så ont i ryggen utav att stå  och gå länge hela dagen. jag satt bara under lunchen och fikat så det gick inte.
är det någon som behöver något för jag och min pojkvän säljer en hel del saker här är länkar till dem:
http://www.blocket.se/varmland/Wii_konsol___wii_spel_28509450.htm?ca=7&w=1
http://www.blocket.se/varmland/Rc_Stuck_up_4w_28461249.htm?ca=7&w=1&last=1
http://www.blocket.se/varmland/Chervirex_rock_28563281.htm?ca=7&w=1
//ha det bra

Kommentarer
Postat av: observer

I all välmening skulle jag rekommendera 11-11-11 ist, eller varför inte 12-12-12?

2010-08-01 @ 11:58:07
Postat av: Lina

Vad har din pojkvän på huvudet? syftar på bilden från midsommar..

2010-08-20 @ 10:48:31
Postat av: Anonym

Snälla skaffa inte barn, gör världen en tjänst!

2010-11-26 @ 01:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0