hej

nu skriver jag lite igen.
det har inte hänt så mycket sen sist angående
jobb. jag har anmält mig att få in pengar på att jobba hemifrån.
det enda man behöver göra är att fylla i enkäter från företag och skriva vad man
tycker om dem och deras olika saker. det fanns på sidan på på hemsidan isohunt.com
det verkar väldigt otroligt att få in så mycket pengar men det är flera som gjort det så
ja jag vet inte men jag har anmält mig i alla fall. här kan ni gå in på länken och läsa om det.
http://www.az-news.org/se/?c=cse&k=hgsAAKFoAAAfXVYAAAAAAPORFwAAAAAAAABsAAIAAAAAAAwABgAHFHeUAAAAAAAAUnAfAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADNAAAAAAAAAIAAgAAAAAA-uyQKSoBAAAAAAAAAAAAAAwFcZcqAAAAAAAAAAAAAABQKcBDAAAAAA0AAAAAAAAADQAAAAAAAAA=
jag tycker det verkar väldigt bra att bara kunna göra detta för att få in så mycket pengar
så jag vill försöka.
idag har jag och min älskling varit på erikshjälpen här i stan. vi hittade en fin sak till "svärfar"
för han fyller år på måndag så vi ska till dem på måndag och fira honom.
nu dem 3 sista dagarna har det regnat väldigt mycket här i säffle så är trött på vädret nu.
man blir så deprimerad när det är grått och regnigt hela tiden.
//ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0