2010

Weeeee nu är det nytt år alltså 2010.
Igår på nyårsafton hade jag det bra och roligt.
Jag har en kompis här som jag firade nyår med.
Min vän Valentina är det.
Jag var och hämtade henne igår eftermiddag vid 15 tiden.
Till nyårsmiddag åt vi först en förrätt med svampstuvning i krustader.
Det var gott det. Sen hade vi en god porterstek med potatis och en
väldigt god sås. När vi hade diskat av och väntat ett tag efter huvudrätten så
åt vi efterrätt och den bestod av en vit chokladkräm med jordgubbar.
Den var ljuvligt god.
När vi hade ätit så satt jag och Valentina vid datorn till vi gick ut och
sköt raketer. Det var kallt att vara ute och skjuta men det var fint.
när vi hade varit ute och skjutit raketer så kom vi hem och skålade in nya året.
När vi hade skålat så satte vi igång och kollade på filmen the proposal
med sandra bullock. Filmen är superbra och rolig. För att vi kollade på
den så blev det att vi gick och la oss vid halv 3 på natten.
The Proposal
// Ha ett gott nytt år allihopa

Kommentarer
Postat av: valentina

Det var kul...Tack

2010-01-01 @ 14:23:41
URL: http://valentinabara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0