Lördag

hejsan nu skriver jag lite igen.
det har inte hänt så mycket på senaste tiden sen jag skrev
förra inlägget. jag och min pojkvän har skickat in flera jobbansökningar
till olika företag och sen fick min pojkvän reda på att han inte fick
ett jobb han hade sökt. även att han inte fick det så deppar han inte ändå
för det är bara att söka vidare. tillslut ska det väl nappa på något ställe
där vi kan få jobb. om det är någon som läser min blogg som vet om det
finns något jobb i kalmar eller på öland som man kan söka kan skriva det här.
idag upptäckte jag att mitt ena örhänge hade gått sönder. det hände väl under
duschen eller när jag torkade håret efter duschen idag på morgonen. det var
örhängen som jag hade fått av pappa och hans sambo när jag fyllde 25år.
det var bismark örhängen i 18k guld. jag blev lite besviken men det är som
sagt så lätt hänt. idag har jag inte kännt mig så bra för har fått yrselattacker
lite nu och då. det har varit otäckt för har kännt mig lite illamående samtidigt.
om man kunde få ett jobb så man kunde ordna upp sina skulder man har.
det är så jobbigt att ha skulder men huvudsaken att man betalar hyran och det
gör vi.

du som undrar vad min pojkvän har på sig på huvudet på midsommar bilderna:
det är en sån där solkeps med skärm där fram men han har den åt fel håll.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Yrselattacker och illamående..hmm tror du att du kan vara gravid?

2010-08-23 @ 20:48:50
Postat av: sarah

du kanskr är gravid?? med tanke på illamående och yrsel.

2010-08-25 @ 09:26:06
Postat av: Anonym

sök till Goexcellent i kalmar!

2010-08-27 @ 16:53:56
Postat av: Anonym

du måste skriva mer:) kanske kan du börja tjäna pengar på din blogg om du börjar uppdatera varje dag? :)

2010-09-04 @ 03:54:30
Postat av: Anonym

kan du inte skriva lite mer om dig och din pojkvänns förhållande.. ni verkar så mysiga ihop och är så nyfiken på att höra mer. Mer blogginlägg också!! Kram

2010-09-04 @ 15:58:45
Postat av: Anonym

det ska öppna en hamburgerrestaurang i kalmar som heter max. sök dit! är du intresserad av kläder och mode? i så fall kan du ju gå in i butikerna i kalmar och lämna ditt cv och se om de behöver någon.

2010-09-05 @ 16:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0