Ursäkta

Ja ursäkta för att jag inte skrivit i bloggen på länge men jag
vet inte riktigt vad jag ska skriva om.
Vad som hänt sen sist jag skrev är att jag har varit på Öland
och jag fick örhängen av min pappa i födelsedagspresent.
Örhängena var bismarck örhängen
En äkta kaschmir sjal av farmor och en ring och halsband av min faster.
Annat som har hänt är att vi nästan har tömt min mormors lägenhet
nu sen hon dog.
Nu går jag en kurs på lärnia via arbetsförmedlingen som ska vara i 6 veckor.
Vi går bara där en gång i veckan men man får åka och vara vid datorerna där
om man vill annars också om man inte har någon hemma.
det är en förstärkt jobbcoachning där vi ska får hjälp att söka jobb och skriva cv och så.
På fredag ska jag ut på dans för då ska jag till Norrköping och lyssna och dansa till Scotts.
Ska åka med buss dit och innan jag åker dit ska jag till en vän på lite mat eftersom hon
också ska med.
Nu till helgen eller nästa helg kommer min lillebror från öland på besök några nätter
eftersom han har höstlov nästa vecka. det ska bli bra för det är inte så ofta jag
träffar mina bröder men det är bara min lillebror som kommer inte storebror.
Med kärleken går det inte bra för mig.
Jag vill ha en kille nu!!!
//ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

distansen tär på vissa och hos andra förstärks den.

killen kommer , han har bra inte hittat dig än

2009-11-01 @ 17:46:22
Postat av: valentina

ibland tär distanses på en och hos andra gör det en starkare.

2009-11-01 @ 17:47:17
URL: http://valentinabara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0