Tisdag

Jaha idag då ska man in och gymma på gymmet.
Så ska man också gå på kursen för denna vecka.
imorgon ska man lämna in bilen för att få vinterdäcken på satta.
Imorgon ska man också börja väva på fritidsgården och
det ska bli så kul för det var så länge sedan jag vävde.
eventuellt ska jag kanske börja på Gamleby folkhögskola
nu snart eller nästa höst för dem har löpande intag på den linjen
jag vill gå.
på fredag ska vi urnsätta mormor i graven och på lördag ska
vi städa hennes lägenhet för vi har fått den såld. Det kommer
nog bli lite ledsamt igen på fredag för man tänker på henne
och alla minnen man har med henne.
I lördags var vi och la på en dekoration på graven hennes och morfars
och då såg vi att stenen var färdig alltså att mormors namn var dit
skrivet.
Efter vi hade gjort det så på eftermiddagen i lördags tog vi en sväng in till
västervik på gränsö julmässa och det var fina saker som alla utställare hade
och så köpte vi lite mat, bröd och dricka.
nästa helg ska jag och mamma ner till kalmar för att hälsa på uffe min lillebror.
vi ska besöka honom över helgen och sen ska vi åka över till öland för att jag ska
ge pappa hans fars dag present för kan inte ge honom den nu på söndag när
det är fars dag.
// ta det lugnt

Kommentarer
Postat av: fredy

halo mia how are you? :)

2009-11-03 @ 21:10:14
Postat av: valentina

Tack för stödet mia. =)

2009-11-04 @ 09:56:04
URL: http://valentinabara.blogg.se/
Postat av: valentina

har du glömt vad du lärt dig om styck indelning mia från din tid på högskolan? =D hi hi

2009-11-04 @ 09:57:34
URL: http://valentinabara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0