Kväll

Nu är klockan snart 22 och jag har grillat, ätit och kollat på sommarkrysset.
Börjar bli lite trött men sitter nog uppe ett par timmar till.
Som sagt i tidigare inlägg så har jag killar som gillar mig och om det skulle bli giftermål med någon av dem så har jag för länge sedan suttit på nätet och kollat på bröllopssaker inför ett framtida bröllop.
För bröllop det vill jag ha för gifta mig det vill jag. Här kommer då lite bilder som jag kan tänka mig till mitt bröllop.













Dessa saker är lite av det jag väljer av till mitt framtida bröllop för jag vill helst vara gift inom en 5 års period.
Jag tycker det är så romantiskt med bröllop att jag vill ha en perfekt bröllopsdag.
Den som är lyckligt gift kan skatta sig lycklig.

// Tag alldrig kärleken och maken för given för man vet inte vad som kan hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0