God morgon

Idag verkar det bli bättre väder men man vet ju ej för det kan ju
komma in moln mot eftermiddagen när jag börjar att jobba.
För det gör jag idag.

Jag missade allsång på skansen igår kväll för att jag jobbade mellan 14-21
och jag tycker inte om att missa bra tv-program. Jag ska kolla på allsången nu på
svt-play via datorn och nätet.

Igår när jag var på läkarstationen så skulle dem ta ett par prover och dem fick sticka mig 6
gånger innan de fick tag på blod för ja är svårstucken för blodådrarna bara smiter undan.
Det är inte så skönt att bli stucken så många gånger men man vänjer sig.

Nu har jag inte hört från någon av killarna på ett par dagar.
Jag börjar att bli lite fundersam varför inte den som har skrivit till mig inte har gjort det
på ett par dagar.

//puss på er


Kommentarer
Postat av: Bara

Tålamod mia med grabbarna!

skam den som ger sig och DEn som väntar på något gott väntar aldrig för länge !!!



// en som vet

2009-07-09 @ 11:22:45
URL: http://valentinabara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0