God kväll

Jaha då har man jobbat i 4 dagar igen och är ledig imorgon och lördag.
Det ska bli skönt att vara ledig i 2 dagar.
Idag när jag har varit på jobbet så har jag frysit för det har varit mulet och regnigt.

Jag längtar till i september för då blir det en speciell dag för mig och dem som
känner mig vet vad det är för dag. Helgen efter den dagen ska jag ner till Öland
för att vara med på Ölands skördefest och vara med min pappa och mina bröder
och min släkt för det är inte så ofta jag träffar dem. Jag hoppas mina kompisar
vill komma till mig då för att göra mig glad.

// ta det lugnt

Kommentarer
Postat av: Fredy

vad vacker du är:)

you have bautiful eyes

krammar Alfred

2009-07-10 @ 22:00:20
Postat av: Valentina

japp, den människanä r vacker=D och hon är lika vacker att ha som en vän!

// kram

2009-07-13 @ 00:36:16
URL: http://valentinabara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0