Äntligen!!!

Nu har jag en blogg som jag läönge har tänkt skaffa.
Nu idag när min bästa vän är hos mig så har hon hjälpt mig med att skaffa en.
Hur jag står ut med värmen fattar jag inte för det är för varmt.
Jag har 2 killar som gillar mig men jag är mer för den ena än den andra men det gör kanske den andra killen lite svartsjuk. Det dumma med båda killarna är att de bor inte i Sverige utan de bor i Albanien.
Är ledig i 2 dagar nu från sommarobbet och det är skönt.
Sommarjobbet är på en camping.
Min bäste vän är en väldigt bra vän för hon är snäll, förstående och helt underbar. Jag har en annan bra vän också som är likadan som den första.

// ha det sönt i sommar

Kommentarer
Postat av: Valentina

Vänner för livet =)

2009-07-04 @ 22:30:14
URL: http://valentinabara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0