Ledig

Jaha nu är man ledig i 2 dagar från igår och idag men imorgon jobbar man igen mellan 15-21.
Jobbar gör man ju för att få ihop pengar.

Jag längtar till nästa helg den 28-30/8 för då ska mamma och jag stå och
sälja vid Loftahammars utställningen. Det ska bli så roligt att göra det och
se hur mycket engar vi kan få ihop.

Jag har kollat på friidrotts vm nu några dagar och det har gått rätt bra för en del svenskar.
Bäst hitintills har det gått för Linus Törnblad och tiokamps killarna.
En av tiokamps killarna är Nicklas Wiberg som faktiskt gick på samma högstadieskola
som mig och samtidigt som mig också. Han började 7:an när jag började 8:an.
Vi får hoppas att det går bra för han idag också.
nej nu ska jag gå och kolla på friidrotten .

// ses någon annan dag

Kommentarer
Postat av: valentina

Linus thörnblad rocker bättre =

2009-08-20 @ 10:49:51
URL: http://valentinabara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0