Hej där

Idag har man varit ledig men bara en dag.
Imorgon igen ska man jobba alltså lördag och söndag också.
Sen på måndag är jag ledig men på tisdag jobbar jag igen.
Efter det är jag ledig onsdag och torsdag men sen jobbar jag nästa helg igen.
Det är inte skönt med till och från så här men ju mer pengar man får dessto bättre.
Pengar är alltid bra men det är inte lätt att få det när man inte har något jobb sen till hösten.
Jag jobbar den sista dagen på sommarjobbet antingen den 25 eller den 27 augusti.

pengar

Ibland ställer pengar till det för vissa och det är inte roligt.
Alla borde få löneförhöjning nu när alla priser bara går uppåt.
Jag är så irriterad på att det bara höjs hela tiden och att bensinen är så dyr.

// håller ni med eller?

Kommentarer
Postat av: Valentina

klart jag håller med! mer pengar till folket! men under rimliga formel vill säga.

=)

2009-08-19 @ 00:06:35
URL: http://valentinabara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0